ادکلن ایفوریا زنانه کلوین کلین Euphoria Calvin Klein

ادکلن ایفوریا زنانه کلوین کلین Euphoria Calvin Klein
Euphoria Eau de Parfum For Women Calvin Klein
سایز 100 میل
طبع گرم و شیرین
گروه بویایی شرقی گلی
عطار کارلوس بنایم , دومنیک روپین , لوک دانگ
جنسیت زنانه
نوع عطر ادو پرفیوم
فصل فصول سرد
ماندگاری بسیار خوب
پراکندگی بسیار خوب
111 People watching this product now!

قیمت محصول:​

۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

ادکلن ایفوریا زنانه کلوین کلین Euphoria Calvin Klein

عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا محصولی از برند کالوین کلین در سال ۲۰۰۵ عرضه شد . ظاهر شیک ، زیبا و جذب کننده ی این محصول به همراه رایحه ی متفاوت آن سبب گردید تا این محصول جزء عطری که قابل پسند اکثریت میباشد ، گردد . این محصول یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه ی کشور ما میباشد و از دیگر مزیت های آن میتوان به پخش بوی بالای آن ، ماندگاری بلند مدت و البته قیمت معقول آن اشاره کرد .

ایفوریا زنانه اصل(اجزای رایحه):

رایحه‌ی ادکلن ایفوریا زنانه ابتدا از بوی دوست‌داشتنی انار شروع می‌شود. پس از آن از بوی درخت کنار و گل ارکیده گذشته و در آخر به ترکیبی از گل بنفشه، مشک و عنبر می‌رسد. سال ۲۰۰۵، سه نفر از عطرسازان مشهور به نام «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion)، «کارلوس بنیم» (Carlos Benaim) و «لوک دانگ» (Loc Dong)  ایفوریا زنانه را ساختند و با برند «کلوین کلاین» به بازار عرضه کردند.

بهترین زمان استفاده از ایفوریا زنانه، فصول معتدل سال مثل بهار و اوایل پاییز است. در واقع رایحه ی این محصول هارمونی هماهنگ و پیچیده ای از میوه ها و گل های خوشبو میباشد و آنرا به عطری درخشان و عجیب و غریب تبدیل نموده است ، به همین سبب این رایحه شما را به لذت بردن از شادی ها در زندگی دعوت مینماید و از همین رو این محصول با نام شادی و سرخوشی نام گذاری شده است .

  • رایحه اولیه : انار
    رایحه میانی : ارکیده , لاله مردابی
    رایحه پایه : بنفشه , چوب ماهون , مشک , کهربا

یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه از برند آمریکایی کلوین کلاین، ادوپرفیوم ترش و شیرین و ملایم ایفوریا است. این عطر، از زمان معرفی و عرضه خود در سال ۲۰۰۵ تاکنون، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ادوپرفیوم‌های برند CK به شمار می‌رود. برند مشهور و پرآوازه کلوین کلاین، پس از معرفی عطر بسیار جذاب ایفوریای زنانه، توانست خیل عظیمی از زنان را در سراسر جهان به سوی خود بکشاند. این عطر مرموز و عجیب، زنان را به شادی و لذت بردن از زندگی دعوت می‌کند. هدف از طراحی و توسعه ادکلن ایفوریا زنانه صورتی در برند کلوین کلاین، نهادینه‌سازی روحیه شادی در زنان است. برند کلوین کلاین، سال‌هاست که در صنعت عطرسازی مشغول به فعالیت است. عطرهای تولید شده در این برند، امضای میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان محسوب می شوند. به طوری که بسیاری از افراد، رایحه عطرهای کلوین کلاین را به خاطر سپرده‌اند. قیمت ادکلن ایفوریا زنانه صورتی اصل نسبت به محصولات سایر برندها مناسب تر است.

در سال ۲۰۰۵، کلوین کلاین با شور و شوقی غیرقابل وصف، عطر ایفوریا را به جهانیان معرفی کرد. ادو پرفیوم زنانه کلوین کلاین مدل ایفوریا توانایی آن را دارد تا هر زنی را متحیر کند. بسیاری از زنان از بوی انار و خرمالوی موجود در این عطر به خوبی استقبال کرده‌اند. عطر ایفوریا، ادوپرفیومی شرقی گل‌دار با رایحه گیاهانی است، که می‌تواند هر زنی را خوشحال و هر مردی را جذب کند. خرید عطر ایفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین اصل برای زنانی که می‌خواهند در هر موقعیتی بدرخشند و برای حضور در جمع‌های اجتماعی اهمیت زیادی قائل هستند، می‌تواند خوشایند باشد. قیمت عطر ایفوریا زنانه و ماندگاری و پخش بوی آن بسیار مناسب است. حس شیرینی موجود در ادوپرفیوم زنانه ایفوریا تداعی کننده لطافت و زنانگی است. عطر ایفوریا از برند کلوین کلاین، برای استفاده توسط زنان در هر بازه سنی مناسب است. قیمت ایفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین اورجینال با توجه به غلظت و ماندگاری آن بسیار خوب و منصفانه در نظر گرفته شده است.

قیمت ادکلن ایفوریا زنانه اورجینال نسبت به کیفیت و ماندگاری آن مناسب است. با وجود اینکه رایحه این عطر، خاص و شیرین است، اما چینش رایحه‌هایش آزار دهنده نیستند. به همین دلیل، ایفوریا به عنوان یک ادوپرفیوم زنانه روزمره در همه فصول قابل استفاده است. این عطر، توسط سه عطرساز مشهور به نام‌های «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion)، کارلوس بنیم (Carlos Benaim) و لوک دانگ (Loc Dong) طراحی شده است. حجم و قیمت ادکلن ایفوریا زنانه کلوین کلاین برای استفاده روزانه از آن مقرون به صرفه است. ماندگاری عطر ایفوریا با وجود این میزان از بوی عطر و گرم قابل توجه است و پخش بوی خوبی دارد. قیمت ادکلن ایفوریا زنانه اصل نسبت به نوع و ماندگاری آن بسیار مطلوب و مقرون به صرفه است. خرید یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین اصل به خانم‌های شیک پوش و سخت پسند پیشنهاد می‌کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن ایفوریا زنانه کلوین کلین Euphoria Calvin Klein”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *